Skip to content

Bijuterii online pentru toata lumea

Aprilie 3, 2012

Revin, dupa cum am promis, cu o noua postare. Mi-am propus sa adaug cat mai des bijuterii noi pe acest site astfel incat sa vedeti si voi ce mai e nou. Reactiile sunt 100% pozitive pana acum asa ca nu pot decat sa ma bucur si sa merg inainte. Este mare lucru sa faci ceea ce-ti place si lumea sa aprecieze.

Iata inca vreo cateva din creatiile mele si bineinteles un nou videoclip.

Setul din videoclip este facut din chipsuri de agata rosie si piatra soarelui maro. Mi se pare una dintre cele mai reusite creatii. Voi ce ziceti?

Ne vom reintalni in scurt timp cu alte creatii handmade – noi bijuterii online.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

