Skip to content

Bijuterii handmade potrivite pentru fiecare anotimp

Aprilie 6, 2012

Ma intreaba fiica mea cateodata ce anotimpuri imi plac. Ea isi exprima clar atractia pentru vara si iarna. Eu ii spun mereu ca imi plac toate anotimpurile. Curios nu? Imi place chiar si toamna, care multora nu place. Si cand ma gandesc la toamna am o singura imagine in minte: Un covor de funze ruginii asternut sub picioarele mele pe o alee din parc.

Gandindu-ma la acest lucru am comandat de proba un chips de agata rosie sa vad ce pot face. Vreau sa va spun ca de atunci am comandat mai multe chipsuri si am facut mai multe coliere tocmai pentru ca imi amintesc de toamna si pentru ca degaja o caldura deosebita prin nuantele calde pe care le atinge.

Va arat mai jos cateva poze cu colierele de care va spuneam:

Va invit sa vedeti si un videoclip cu primul colier deoarece acesta este cel mai special.
Ce spuneti? Imi impartasiti entuziasmul pentru culorile toamnei?

La buna revedere!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

