Sări la conţinut

Bijuterii – culoarea preferata

aprilie 7, 2012

Ce culoare va place?

Mie imi plac multe culori si in functie de acestea imi cumpar bijuterii handmade care sa se asorteze din pietrele potrivite. Imi place foarte mult rosul e o culoare puternica, de aceea imi plac bijuteriile din coral rosu cu perle, pentru ca rosul combinat cu alb e o imagine a puritarii si a delicatetii, imi place movul si de aceea imi place ametistul, onixul imi place deoarece si negrul se numara printer culorile mele preferate. Imi mai plac apoi nuantele de toamna – maro, galben, aramiu –si de aceea imi plac agatele, citrinul, piatra soarelui. Dumneavoastra ce culori va plac? Cu siguranta veti gasi in magazinul meu bijuterii in aceste culori. Urmariti cateva imagini:

Si desigur, cateva imagini filmate.

O zi buna!

Lasă un comentariu

Lasă un comentariu